Свої зміни в конституційну площину захисту своїх особистих інтересів, вніс парламентський телеканал «Рада». Його черговий керівник Володимир Лех більше не довіряє радівським правникам та юридичному відділу ВР України, який має представляти інтереси своїх чиновників у судах. Телеканал, засновником якого, згідно оновленого у 2013 році статуту, є Апарат Парламенту, уклав договір на юридичне обслуговування з київською компанією Jurimex.

Ця юридична структура є однією з найдорожчих. Похід до суду представника Юримексу коштує понад 50 тис. грн. Вже є і перший негативний результат від такого тандему. Річ у тому, що з телеканалом «Рада» судяться декілька журналістів, права яких були грубо порушені.

http://www.telekritika.ua/profesija/2014-03-15/91561

27 серпня 2015 року Апеляційний суд міста Києва залишив без змін вирок районного суду, ініційований журналісткою Світланою Мазур. Вина потерпілої, колишньої працівниці «Ради», була лише у тому, що вона зважилася на лікарняний по догляду за хворою дитиною. У той час, її чоловік перебував у зоні АТО. Дії підлеглої, керівництво телеканалу розцінило, як саботаж і відмовилося виплачувати жінці кошти за лікарняним. Суд захистив інтереси матері та зобов’язав телеканал сплатити суму завданих їй збитків. Крім цього, суди з іншими працівниками ще тривають. Дивує факт укладання юридичної угоди державного телеканалу з комерційною структурою. Адже у ВР України для вирішення подібних трудових конфліктів існує цілком офіційна структура – профком об’єднаний. Саме її членами є працівники телеканалу «Рада». До профкому щомісяця сплачують відповідні внески та активно користуються його оздоровчими послугами. Чи не час об’єднаному навести лад у своїх парламентських корупційних тенетах? Почати з телеканалу та поставити нарешті крапку у його систематичних порушеннях трудового законодавства керівниками «Ради». Чи може комусь таки важливо відмивати державні кошти через знайому схему комерційних структур?! Замість того щоб займатись прямими обов’язками, та програмним наповненням повністю «відстійного» телеканалу, який навіть самі нардепи уже не дивляться, бо таку «порнографію» витримати неможливо. І все це при фінансуванні з бюджетних коштів сумою у понад 17 мільйонів грн. щороку. А також при виплаті заробітної плати в конвертах численних «оновлень» технічної бази, і т.п. речей. Абсолютно зрозуміло, що «Рада» — це пряма корупція і «відкати» через такі фірми, як Юримекс численних коштів.
А ось і останні новини – Головним продюсером телеканалу призначено Наталію Уманець, дружину народного депутата Кожемякіна. Отже, можна припустити, що „Батьківщина” перед виборами має свій власний „кишеньковий” телеканал.

А те, що основному колективу (крім наближених) виплачують мізерні зарплати розміром у 1.600 грн, директора Леха та новоспечену продюсерку не хвилює. Бо своїм платить по 20 тисяч грн. І про себе не забуває. За менш ніж півроку при посаді придбав квартиру в новому районі Києва і авто. Ще й хизується цим в соцмережах.

Posted by Володимир Лех on 3 сентября 2015 г.

Кирило Карабич — the best! Браво Виктор Павлик, Злата Огнєвич, Oksana Bilozir, Эдуард Приступа, Джамала

Posted by Володимир Лех on 5 сентября 2015 г.

29 червня концерт І.Федишин на телеканалі “Рада” о 12.00

Posted by Телеканал “Рада” on 28 июня 2015 г.

Краща співачка, переможниця конкурсу “Український формат”, подруга і просто красуня Ірина Федишин

Posted by Володимир Лех on 1 сентября 2015 г.

 

І це під час бойових дій на Сході нашої держави! Невже саме це має показувати Головний політичний телеканал!? Та що там говорити, адже заступник директора ТК „Рада”, Вадим Перенчук, зараз взяв лікарняний, щоб не захищати Україну. Але при цьому, показавши верх цинізму, прийшов свідком на суд до журналістки Ази Запольської. Мабуть, відмивання грошей через юрфірму Jurimex переважило страх, здатися нехворим.

Настав час ТК «Раду» закрити. А Володимира Леха і його попередників разом з керівником апарату ВР Валентином Зайчуком посадити. А все награбоване за роки майно – віддати на потреби АТО. Чи згодні Ви, пане Гройсмане? Чекаю відповідь